Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Moorek | użytkownik

imię i nazwiskoArtur adresKrapkowice zarejestrowany17.02.2010 @21:19:31 ostatnio na stronie13.08.2017 @22:42:27



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty75 komentarze878 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D3200

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anyzowa    05.04.2010 @22:43:08
dzięki
_______
chwila która trwa może być najlepszą z twoich chwil...
~12345kinia54321    05.04.2010 @22:16:08
mogę wiedzieć jaki sprzęt posiadasz?:>
bo ładne zdj Ci wychodzą
pzdr
_______
chcecie się dowiedzieć co robią w Chinach z psami i kotami ?
--> http://www.ptroa.co.il/petition/index.php nie radzę oglądać jeśli ktoś ma słabe nerwy
~basik52    31.03.2010 @23:47:20
dziękuję
~koipunk    23.03.2010 @17:28:24
dzięki bardzo
~bbb410    17.03.2010 @18:22:52
Dzięki';d
_______
Chcesz być szczęśliwy?
Podnoś stale poziom optymizmu we krwi ! : )
~Anabell1    11.03.2010 @19:13:26
Dzięki - ciekawie rysujesz - pozdrawiam.
~pookiees    09.03.2010 @15:46:00
Hmmm. Ciekawy pomysł:P
Pomyślę nad tym
I zobaczymy co z tego wyjdzie:D
~nadine93    09.03.2010 @13:41:27
dziękuję ślicznie
~pookiees    08.03.2010 @20:12:12
A smutne bo załamane. Bo tego większego ząbek bolał. xD
Dzięki
Zajebiście wychodzą Ci te samochody, Tak powiem.
Bardzo mi się podobają
~grafka    02.03.2010 @20:10:55
Bardzo dziękuje za odwiedziny
~turko    01.03.2010 @22:36:42
foty jutro,biorę kompa
~ewcia93    27.02.2010 @08:54:39
Dziękuję Ci bardzo ;D
~Alexis7    24.02.2010 @09:41:25
Dziękuje bardzo
~cherryblue    23.02.2010 @14:48:03
dziękuję
~cherryblue    22.02.2010 @22:30:55
dzięki jeśli masz ochotę pooglądać motorki to trochę ich tam jest hehe
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt